»Letalo, ki vzdržuje redno progo med Ljubljano in Sušakom [nekdaj samostojno mesto, danes del hrvaške Reke] in dalje proti Belgradu, je kot običajno odletelo z ljubljanskega aerodroma proti Sušaku. Vodil ga je priznani pilot Jarošenko [ Mihailo Jarošenko ; Belgorod, Rusija 1893–Ljubljana, 1936] z mehanikom [Tomislavom] Anušičem.«
»Še niso minila tri leta [od leta 1933], odkar je Ljubljana doživela strašno katastrofo, ko je padlo letalo ljubljanskega `Aeroputa´ z vsemi potniki in pilotom ter mehanikom na Studencu na tla in pokrilo pod svoje ruševine osem žrtev.«
»Po treh letih se je strašna katastrofa ponovila. Vsi očividci so se zgrozili nad strašnim prizorom, nad žrtvami, ki so hotele poleteti na morje, da tam prebijejo nekaj tednov počitnic.«
»Kakor je takrat ljubljanska megla zapeljala pilota, da je zgubil razgled na tla pod seboj, tako je tudi danes [ 15. julija 1936 ] prav tako megla povzročila nič manjšo in težko nesrečo – katastrofo.«
»Prvim, ki so prišli na kraj nesreče, se je nudil strašen in grozen prizor. Letalo je bilo razbito na več kosov, gorel je pa le tisti kup, za katerega prvi očividci sklepajo, da je bil motor.«
»V dneh po nesreči potniškega letala so se v javnosti pojavile različne razlage tragičnega dogodka.«
»Vremenske prilike so bile 15. julija, ko se je pripetila tragična nesreča ljubljanskega letala YU-SAP, povoljnejše, kakor so v večini dni v mesecih juniju ali juliju.«
»Po prvih ugotovitvah je pilot letel z ultralahkim letalom na območju naselja Dobravica.«
»Ob tem lahko pričakujemo občutno povečanje letalskega prometa že v prihodnjem letu, ko bo Slovenija predsedovala Svetu EU-ja.«
»Lahko potrdimo, da je polet 5Y095 varno pristal, potem ko se je letalu po vzletu z mednarodnega letališča Miami pokvaril motor.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju